Everything about ماگ حرارتی

Wiki Article

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ونوس مارکت می‌باشد.

بهتر است برای شست‌وشو از اسفنج نرم استفاده کنید و فقط داخل لیوان را بشویید و از شستن لیوان در ماشین ظرف‌شویی اجتناب نمایید تا ماندگاری بیشتری برای شما داشته باشد.

یکی از بهترین نمونه ماگ های تولیدی برای سوپرایز کردن دیگران، ماگ های حرارتی هستند. همانطور که از نام این دسته از ماگ ها مشخص است، جنس و جوهر آنها نسبت به تغییرات دمایی واکنش نشان می دهد و در واقع هنگامی که نوشیدنی های داغ در داخل ماگهای حرارتی ریخته می شوند، رنگ بدنه آنها تغییر خواهد کرد و تصاویر جالبی را نمایان می سازند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دقیقا همون عکسی که فرستادم برام چاپ شد خیلی با کیفیت بود

یکی از انواع ماگ جادویی جذاب مدل سخن‌گو هستش. ماگ جادویی سخن‌گو با یه بارکد یا موج صوتی ضبط شده، یه کادویی خیلی جذاب برای افرادیه که دوسشون دارین.

جنس ماگ حرارتی معمولا از سرامیک و استیل میباشد که هنگام خرید باید دقت داشته باشید که جنس مورد نظر از استحکام کافی برخوردار باشد و دارای ترک یا قطر بسیار نازک نباشد.

اما امروزه به دلیل اینکه بسیاری از کسب و کار ها این ماگ ها را در تیراژ بالا خریداری می کنند، تولید کنندگان سعی کرده اند تا از جنس سرامیک و یا شیشه برای بدنه آنها استفاده کنند تا قیمتشان مقرون به صرفه تر شود.

من برای کادو خریده بودم برای کسی بسیار عالی بود و مقرون به صرفه و همچنین یه چیزی هست که وقتی به طرف مقابل هدیه میدی دائما جلوی چشمش هست و باهاش سر و کار داره چون هر روز احتمالا باهاش نوشیدنی میل می‌کنه در کل خوبه مرسی از ونوس مارکت به خاطر چاپ تصویر دلخواهم

در این پست چند مدل بهترین ماگ حرارتی و جادویی را برایتان آورده‌ایم تا خریدی مطمئن و لذت بخش را با ما تجربه کنید.

– درگاه آنلاین –– ثبت نام در سایت –– وبلاگ –تماس با مادرباره ماقوانین و مقررات

کیفیت چاپ: از شرکتی که چاپ با کیفیت ارائه می دهد سفارش دهید

یه دونه لیوان حرارتی اکلیلی دسته قلبی برای تولد خواهرم گرفتم خیلی قشنگ بود با کیفیت با جعبه خوشگل

بهترین ماگ حرارتی بایستی جنسی باکیفیت و کارایی بالایی داشته باشد تا ??????? ????? بتوان مدتها از آن استفاده کرد بدون آنکه کیفیتش را از دست بدهد.

Report this wiki page